poniedziałek, 16 marca 2020

Zmiany w funkcjonowaniu GOPS Ciechocin


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie informuje, iż w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 wprowadzone zostają następujące zasady:

1. W budynku GOPS Ciechocin od dnia 16 marca 2020 r. sprawy załatwiane będą telefonicznie lub drogą pocztową. W szczególnych przypadkach osobiście za uprzednim zgłoszeniem telefonicznym.

2. Interesanci umówieni telefonicznie będą wpuszczani do budynku GOPS Ciechocin przez Pracownika po uzyskaniu informacji i wpisaniu do rejestru - kto?, do kogo?
Następnie, zejdzie do nich pracownik, który bądź zakwalifikuje sprawę jako wymagającą pilnego załatwienia, bądź umówi klienta na inny termin.

 3. Kierownik GOPS Ciechocin apeluje do klientów o rozważne korzystanie z usług ośrodka w obecnej sytuacji zagrożenia koronawirusem.

4. W miarę możliwości proszę wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji z ośrodkiem: przez ePUAP, za pośrednictwem bankowości elektronicznej w przypadku ubiegania się o świadczenie „500+”,  wysyłając pisma/wnioski przez pocztę elektroniczną: gopsciechocin@tlen.pl lub telefonicznie 56 683 70 67, 661 318 113, 661 242 081.

Jednocześnie informujemy, iż w związku z tymczasowym zamknięciem kasy UG Ciechocin od dnia 16-03-2020 r.  wypłata świadczeń tj. świadczeń rodzinnych w tym zasiłku pielęgnacyjnego, funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego /500+/ w formie gotówkowej będzie niemożliwa do zrealizowania.

W celu otrzymania tych  świadczeń należy przygotować numer konta bankowego oraz  skontaktować się telefonicznie z GOPS Ciechocin, gdzie po weryfikacji zostaną Państwo poproszeni o podanie numeru konta bankowego, na który ma zostać przekazane przyznane świadczenie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.