Załącznik Nr 3
Do Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych
W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Ciechocinie
Miliszewy, dnia 28.02.2022 r.
GOPS.321. 2 .2022
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych
Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie z/s w Miliszewach
Miliszewy 51
87 – 408 Ciechocin
Powiat:
golubsko-dobrzyński
Województwo: kujawsko-pomorskie
e-mail:
gopsciechocin@tlen.pl
REGON:
000531476-00055
NIP: 878-160-97-62
Numer telefonu: (56) 683
70 67 lub 661 242 081
Osobą uprawnioną ze strony
zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest Emilia
Cedro-Obrębska, tel. (56) 683 70 67
Godziny urzędowania: pn.,
śr., czw. 7:30-15:30, wt. 7:30-16:30, pt. 7:30-14:30
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Ciechocin do 31.12.2022 roku.
1 godzina zegarowa zajęć tj. 60 minut
Zadanie 1. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi do lat 8
- terapia psychologiczna - 1 godzina tygodniowo
Ponadto zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w zależności od potrzeb.
Przy świadczeniu usług maja zastosowanie przepisy
1) Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku (dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm)
2) Rozporządzenie ministra polityki społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 r. nr 189 poz. 1598) Rozporządzenie ministra polityki społecznej z dnia 6 lipca 2006 zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych 9Dz. U2006 r. nr. 134 poz. 943)
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”;
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”;
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”;
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.
III. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. CV i list motywacyjny, podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonymi wzorami.
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie
5. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
6. Dokument potwierdzający, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących instytucji: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce niż wymienione świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
7. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załacznik nr 1 do zapytania cenowego.
IV. Forma zatrudnienia:
Umowa zlecenie lub umowa na świadczenie usług.
V. Terminy mające wpływ na realizację zamówienia:
1. data wystawienia i doręczenia rachunku/faktury/karty czasu pracy za miesięczną realizację usługi do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym jest realizowane zamówienie, wraz z uzupełnioną kartą czasu pracy, opatrzoną podpisem osoby, u której świadczone są usługi.
2. termin zapłaty za wykonanie usługi – 21 dni od daty wpływu rachunku/faktury/ uzupełnionej karty czasu pracy.
VI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO)
– zwane dalej Rozporządzenie, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie, adres kontaktowy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie, Miliszewy 51, 87-408 Ciechocin.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@ciechocin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, stosownie do ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, wskazanych powyżej, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
§ Podmioty upoważnione, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
§ Inne podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
§ Dostępu do treści danych osobowych jej dotyczących, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
§ Sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
§ Usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji;
§ Ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
§ Prawo do przenoszenia danych – na podstawie art. 20 Rozporządzenia;
§ Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
Osoba, której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z zastrzeżeniem wyjątków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa lub jest warunkiem zawarcia umowy. W takich przypadkach konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości realizacji zadań przez Administratora. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
Dane
Inspektora ochrony danych osobowych:
Michał
Daczko
ODO SERWIS
ul. Nowa 1
87-500 Rypin
Nip:892-132-81-71
Regon:369394639
VII. Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
W przypadku, gdy oferty będą identyczne pod względem cenowym Zamawiający ma prawo zaprosić oferenta do negocjacji.
VIII. Miejsce, termin oraz forma składania i otwarcia ofert:
Ofertę zawierającą żądane informacje należy złożyć na załączniku Nr 1 do zapytania cenowego nr: GOPS.321.2.2022 do dnia: 31.12.2022 r.
W przypadku zawarcia umowy, ogłoszenie o naborze staje się nieaktualne.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie pisemnej na adres zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie, Miliszewy 51, 87 – 408 Ciechocin
Wykonawca zamieści ofertę w kopercie opatrzonej pieczęcią wykonawcy oraz oznaczonej następująco:
„Zapytanie cenowe na
„Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi do lat 8” lub
Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Sławomir Buczkowski
Kierownik GOPS Ciechocin
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.