Załącznik Nr 3
Do Regulaminu
udzielania Zamówień Publicznych
W Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w Ciechocinie
Miliszewy,
dnia 25.01.2022 r.
GOPS.321. 1 .2022
Zapytanie cenowe dla
zamówienia publicznego wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych
Zamawiający:
Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie z/s w Miliszewach
Miliszewy
51
87
– 408 Ciechocin
Powiat: golubsko-dobrzyński
Województwo: kujawsko-pomorskie
e-mail: gopsciechocin@tlen.pl
REGON:
000531476-00055
NIP: 878-160-97-62
Numer telefonu: (56) 683 70 67 lub 661 242 081
Osobą uprawnioną ze strony zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami
jest Emilia Cedro-Obrębska, tel. (56) 683 70 67
Godziny urzędowania: pn., śr., czw. 7:30-15:30, wt. 7:30-16:30, pt. 7:30-14:30
W związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000 złotych,
zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia
obejmującego
I.
Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z
zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na
terenie Gminy Ciechocin w okresie od 14.02.2022 roku do 31.12.2022 roku.
1 godzina zegarowa
zajęć tj. 60 minut
Zadanie
1. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi do
lat 8
-
terapia psychologiczna - 1 godzina tygodniowo
-
terapia logopedyczna - 3 godziny tygodniowo
-
terapia integracji sensorycznej - 5 godzin tygodniowo
-
fizjoterapia – 3 godziny tygodniowo
Zadanie
2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznym do
lat 16
- terapia behawioralna
– 8 godzin tygodniowo
- terapia logopedyczna
– 2 godziny tygodniowo
- terapia integracji
sensorycznej – 2 godziny tygodniowo
Ponadto zamawiający zastrzega sobie
możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w zależności od potrzeb.
Przy świadczeniu usług maja zastosowanie
przepisy
1) Ustawy
o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku
(dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zm)
2) Rozporządzenie
ministra polityki społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 r. nr 189 poz. 1598)
Rozporządzenie ministra polityki społecznej z dnia 6 lipca 2006 zmieniające
rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych 9Dz. U2006 r. nr.
134 poz. 943)
II.
Warunki udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1. Posiadania uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku
zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”;
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że
warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału
w postępowaniu -
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku
zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie
spełnia”;
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi
do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie
spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu - zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku
zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”;
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony,
gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania cenowego. Oceny spełnienia tego warunku
zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.
III. Wykaz
oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
zapytania cenowego.
2.
Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu.
3.
CV i list motywacyjny, podpisane
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania
danych osobowych na potrzeby rekrutacji oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
danych osobowych, zgodnie z załączonymi wzorami.
4.
Dokumenty potwierdzające
wykształcenie
5.
Inne dodatkowe dokumenty
potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
6.
Dokument potwierdzający, co
najmniej półroczny staż w jednej z następujących instytucji: szpitalu
psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z
zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku
terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce
niż wymienione świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z
zaburzeniami psychicznymi.
7. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załacznik nr 1 do zapytania cenowego.
IV.
Forma zatrudnienia:
Umowa zlecenie lub umowa
na świadczenie usług.
V.
Terminy mające wpływ na
realizację zamówienia:
1.
data wystawienia i
doręczenia rachunku/faktury/karty czasu pracy za miesięczną realizację usługi
do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym jest realizowane
zamówienie, wraz z uzupełnioną kartą czasu pracy, opatrzoną podpisem osoby, u
której świadczone są usługi.
2. termin zapłaty za
wykonanie usługi – 21 dni od daty wpływu rachunku/faktury/ uzupełnionej karty
czasu pracy.
VI.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych -
RODO)
– zwane dalej
Rozporządzenie, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie, adres kontaktowy: Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Ciechocinie, Miliszewy 51, 87-408 Ciechocin.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora ochrony
danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez
email: iod@ciechocin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z
inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c Rozporządzenia, stosownie do ustawy dnia 29
stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących
przepisów prawa. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu
określonym w treści zgody.
4. W związku z przetwarzaniem danych w
celach, wskazanych powyżej, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą
być:
§ Podmioty upoważnione, organy władzy publicznej
oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów
władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów
powszechnie obowiązującego prawa;
§ Inne podmioty, którym Administrator powierzy
przetwarzanie danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do
chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane
a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas
wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami, przysługują Pani/Panu
następujące prawa:
§ Dostępu do treści danych osobowych jej
dotyczących, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
§ Sprostowania danych, na podstawie art.
16 Rozporządzenia;
§ Usunięcia danych, na podstawie art.
17 Rozporządzenia, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w
pozostałych przypadkach, w których Administrator przetwarza dane osobowe na
podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu
archiwizacji;
§ Ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie
art. 18 Rozporządzenia;
§ Prawo do przenoszenia danych – na podstawie art.
20 Rozporządzenia;
§ Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych,
na podstawie art. 21 Rozporządzenia, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to
przypadków, w których Administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych
na podstawie przepisów prawa.
Osoba, której
dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do
cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z
zastrzeżeniem wyjątków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów
prawa.
7.
Przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8.
Podanie danych
osobowych przez Panią/Pana jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa lub
jest warunkiem zawarcia umowy. W takich przypadkach konsekwencją ich
niepodania jest brak możliwości realizacji zadań przez Administratora. W
pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9.
Pani/Pana dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw
trzecich i organizacji międzynarodowych.
Dane Inspektora ochrony danych osobowych:
Michał Daczko
ODO SERWIS
ul. Nowa 1
87-500 Rypin
Nip:892-132-81-71
VII.
Kryteria,
którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Kryteria oceny ofert: cena – 100 %
W przypadku, gdy oferty będą
identyczne pod względem cenowym Zamawiający ma prawo zaprosić oferenta do
negocjacji.
VIII.
Miejsce,
termin oraz forma składania i otwarcia ofert:
Ofertę zawierającą żądane informacje należy
złożyć na załączniku Nr 1 do zapytania cenowego nr:
GOPS.321.1.2022 do dnia: 08.02.2022 r. do
godz. 1200 (liczy się data wpływu oferty do siedziby GOPS
Ciechocin).
Dopuszcza
się złożenie oferty:
-
w formie pisemnej na adres zamawiającego:
Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ciechocinie, Miliszewy 51, 87 – 408 Ciechocin
Wykonawca zamieści
ofertę w kopercie opatrzonej pieczęcią wykonawcy oraz oznaczonej następująco:
„Zapytanie
cenowe na
- „Specjalistyczne
usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi do lat 8” lub
- „Specjalistyczne
usługi opiekuńcze dla dziecka z zaburzeniami psychicznym do lat 16”
Nie otwierać przed
dniem 08.02.2022 do godz. 12:00
Oferty
niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ocena
ofert zostanie dokonana w dniu 08.02.2022 roku o godz. 12.15
W przypadku wybrania
Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie
przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.